Psykiatritopmøde 2018 – Poul Nyrup og Knud Kristensen

By 23. november 2018Ikke kategoriseret

Sendt 29. november 2018

 

For 10. gang var der Psykiatritopmøde i København – topmødet hvor psykisk sårbare, brugere og pårørende, er i centrum.

I dette program bringer vi talerne af Poul Nyrup Rasmussen, protektor for Det Sociale Netværk og SINDs formand Knud Kristensen. De besvarer henholdsvis spørgsmålet “hvad er forandret?” og “er vi tilfredse?”

Share